FANDOM

To jeden z gangów grasujących po post-apokaliptycznych pustkowiach. Jak każde inne gangi walczyły o paliwo. Ich siedzibą był kanion na wschód od Cytadeli.

Historia Edytuj

W czasie ucieczki przed Armią Joego Max wraz z Furiosą i pięcioma żonami przejeżdżali przez kanion, gdzie spotkali bandytów na motocyklach. Ich lider żądał ich cysterny i kokonu z paliwem. Jednak Furiosa ich wykiwała i wraz z resztą uciekła przed nimi. Bandyci wysadzili naturalny most ze skał,by Joe i jego ludzie nie zdobyli paliwa, a sami zaczęli ścigać War Rigsa. Próbowali go zatrzymać rzucając granatami i dynamitem, lecz bohaterom udało się ich odeprzeć i zabić ich lidera.

Rock Raiders nadal byli w kanionie pomimo utraty przywódcy. Zauważyli wracającego War Rigsa, lecz go nie zaatakowali.

Charakterystyka Edytuj

Rock Riders ubierali się w stroje podobne do ubioru Myszołowów, czyli w kolorze rdzawo-czerwonym. Na głowach mieli kaski ze sznurami przypominającymi dredy, a na oczach nosili gogle. Lider miał dodatkowo rogi na swoim kasku.

Poruszali się na terenowych motorach. Ich taktyka ataku polega na obrzucaniu pojazdu wroga ładunkami wybuchowymi.

Ich bronią są granaty i laski dynamitu, a lider uzbrojony jest też w pistolet maszynowy Kommando LPD. Nie wiadomo, czy reszta gangu też ma jakąś broń palną.