FANDOM

Ciotka Entity
Entity
Profesja
Władca Bartertown
Bronie
Kusza
Pojazd
różne
Powiązania

- Wiesz kim byłam? Nikim. Lecz wciąż żyłam.
Ten nikt miał szansę stać się kimś.
~ Ciotka Entity

Ciotka Entity (ang. Aunty Entity) grana przez Tinę Turner, to bezwzględna władczyni miasta Bartertown w filmie Mad Max pod Kopułą Gromu.

Biografia Edytuj

Entity wspominała, że przez apokalipsą była nikim, lecz tuż po niej miała szansę stać się kimś.

Jest kobietą przypominającą amazonkę, która rządzi żelazną pięścią w mieście, lecz znalazła się w sytuacji, w której nie mogła się przeciwstawić Masterowi, ponieważ wiedziała, że to on napędza miasto.

To ona zmusiła Maxa do intrygi, która doprowadziła do walki w Kopule Gromu. Miała nadzieje, że zabije on Blastera.

Gdy Maksowi udaje się pokonać Blastera, ten nie zabija go, przez co rozwścieczona Ciotka Entity każe mu się zmierzyć z rytuałem Bust a deal, face the wheel, przez co ten wylądował na Gułagu i został zesłany na pustynię.

Ostatecznie Ciotka Entity po bezpośredniej konfrontacji z Maksem daruje mu życie. Jej sytuacja polityczna oraz przyszłość miasta nie jest jasno określona po zakończeniu tego zdarzenia.

Ciekawostki Edytuj

  • Tina Turner, grająca w filmie Ciotkę Entity nagrała motyw przewodni filmu - piosenkę We don't need another hero.
  • Ciotka Entita jest pierwszym (i jedynym) antagonistą serii, który nie umiera.